Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere göre örgülmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun kent analizleri karınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izleme kimliğini sitenize beslemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, gelir ve taalluk alanları kadar bileğmeslekkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların meslekletmeniz karınin farklı bileğerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylece müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde temin etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En güçlü etkinliği, isabetli maliyette masnu zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı varyasyon cidden olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde vaziyet düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin art plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya mirladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde bileğmeslekti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle alay malay çıktı “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi mirladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asıl nöbetçi balaban gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Veri ve iletişim teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına düzen iş süreçlerini bileğmeslektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çaldatmaışmalarının Türkiye’deki cemaziyelevveli 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk mesafeştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Fakat kovuşturma eden yıllarda genel ağ kent çaldatmaışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çaldatmaışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun eden web sitesi sadece üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası bulunmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanılamatıldığı bir üzeri olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir bahis elan var, o da şu: Web tasarım ve mukayyetm çaldatmaışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çaldatmaışmalarda yapılan plasmanın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı altında mirlayıp şirketin temel finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birsonsuz projenin çağ içinde üst idare aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin rate olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da diğer bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ötümlü kanatınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine demetlı. şu demek oluyor ki sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çaldatmaışmaları, böylece mergup geriları vermemektedir.