Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizüstü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca akım ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı edinmek dâhilin en geniş kullanılan sayısal pazarlama kanallarının inceliklı meşruhatını aşağıda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en önceki ve en iyi bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli müşteri yolculuğu ilişki noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri mebdearı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine angajmanlar ve teknik özetler ya da iş özetleri için bilgi dâhilerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek yerine açılmasını ve okunmasını hazırlamak dâhilin ölçü tutmak ciddi önem taşır. Kişiye özel dâhilerik ve rağbet çekici teklifler katılımı bırakmak dair çok işleme yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve rağbet çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok sayıda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir denge yapmak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en eforlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Düğün ve sondaj dâhilin video izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda dü milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını video yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama marka nüansındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin yıllardır ibik taşı konumunda. Videoteyp üleşmek, derunğinizi elan lüks insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü cephe sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya isteklendirme edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu rağbet çekici şekilde tutmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, makul bir amaç kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan bandajlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize kapalıdır. Facebook hala dünyanın en heybetli sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B kameraları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile bandajlantı yapmak dâhilin harika bir arz. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı dâhilerik türlerine ehil olsa da bütünü epey video/tören odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden elbette gidermek istediğinizi her hin göz önünde bulundurun ve buna bakılırsa düzenleme gestaltn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en iyi şekilde anlamak dâhilin sayısal pazarlama taktiklerini daima uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan lüks hareketli kullanıcıya ehil. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle gücük mesaj, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Amma sosyal medyada evetğu kadar mesajlar gücük ve öz olursa etkin hale hasılat. Pazarlama ekipleri, sırf tekst dâhileren gücük mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli rağbet çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, derunğiniz amaç kitlenizin ammaç ve rağbet düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme dâhilin ölçü sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgi görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, sava bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal posta kartları kadar dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün dâhileriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylecene, arama neticelerinda elan güçlü sıralarda ve elan kesif görülür, derunğinize seyrüsefer peşışı sağlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna kapalıdır. Web derunğinizde iyi boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan lüks sözcükten oluşan ifadeler) harcamak SEO’nuzu elan iyi hale getirir, seyrüsefer ve devirtürme dair elan güçlü payanlar sağlar. Mürtefi itibarlı üçüncü cephe sayfalardan uzvi angajmanlar kaldırmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir angajmanya mevrut her tıklama dâhilin ödeme gestaltlır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik rahatışlarında görüntülenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), heybetli yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve bandajlantı göstermesi dâhilin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, alelumum potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk ilişki noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, bütün sayısal varlıkları tutarlı marka çhileışmasıyla tanıtabilir. Ayrıca web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme orantıını (elan lüks tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.