Reklam tasarımları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi karınin, dayanıklı çok değmeselekeni kullanmaktadır. Değişici derken; gülmece, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı vakalar, eğlence, yüce hayat standartları, rahatlık, sükûnet, sonra uygulayım bilimi ve buna benzerleri kastedilmektedir. Kül bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş başüstüneğu, yeni yahut esasen pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya ikna etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, sadece satın alıntı davranışını göstermelerini yağdırmak olmayabilmektedir. Birbirinden farklı lakinçlara müteveccih lakin nihai nişangâh, her çağ elan ziyade satış olmakla müşterek, çoğunlukla, reklamın lakinçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın sair markalara yeğleme edilmesini yağdırmak olabilmektedir. Bunlarla müşterek, firmaların sosyal günah adına yahut kendileriyle ilgili çıkan rastgele bir düşünceyi müdafaa etmek yahut reddetmek adına örgülabilmektedir. Kül bu tarz şeylerin tasavvurı örgülırken, en ziyade ögönen taşıyan iş, inandırıcı bir şekilde meselelenmesidir. Birtakım reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Birtakım konusundan dolayı, birtakımı meselelenme biçiminden dolayı, birtakımı de seçilen tasavvur kabilinden dolayı, insanoğluı ikna etmekten münezzeh olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda problem, birtakımı çağ kullanılan oyuncuların cemiyet içerisinde malik başüstüneğu konumla ilgili olabilirken birtakımı çağ katlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan münezzeh olmasıyla alakalı olabilmektedir. Alınlıklı diyaloglarla örülen tasarımların ikna etmekten münezzeh olmasının bir sair sebebi de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğkakımı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine elan çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, sair türlere gereğince elan az ikna edicidir. Görüntülerden oluşan, ürün yahut hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok az cümle yahut ifadelerin dünya aldığı reklam türleri elan çok inandırıcı olmaktadır. Başka türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların yahut kullanılan rastgele bir ağırlık unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. Başka bir ifadeyle, elan canlü bir ağırlık yaratabilmek karınin, reklamlarda kullanılan gülmece, ahenkli haller, yüce hayat standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Böyle durumlarda insanoğlu, ağırlık unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lazım bırakmadan kabul ettikleri reklam türleri, ürün yahut hizmetin anlatıldığı, sahnelerin başüstüneğu, fotoğrafğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasavvur biçimleridir. Tüketiciler bu tip tasarımları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Mafevkda güfteünü ettiğimiz ağırlık unsurları haddizatında essah seçilmektedir. Ancak burada problem, onların kullanılma biçimi olmakla müşterek, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. şu demek oluyor ki seçilen ağırlık unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere malik olması gerekmektedir. Yalnız umumi olarak reklamlar inandırıcı yürütmek zorundadır. Bunun nispetle muvaffakiyetlı bir reklam kurmanın asıl nizamı nişangâh kitleye seslenme buyurmak, bu nişangâh kitle ile empati kurarak kampanya görüntülemek heybetli pay sahibidir. Böylece nişangâh kitle(ler) markayı ve ürünü elan çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).